Karuzela dla koni

Karuzela dla koni Do specjalnego rodzaju konstrukcji silnika synchronicznego zalicza się silniki reakcyjne lub reluktancyjne i silniki histerezowe. Silnik reakcyjny jest bez wzbudzeniowym silnikiem synchronicznym jawnobiegunowym; rozwija on moment obrotowy na zasadzie niesymetrii magnetycznej wirnika o biegunach wydatnych. Silnik histerezowy jest maszyną indukcyjną, której wirnik nie ma uzwojenia, lecz składa się z masywnego materiału o dużej stratności histerezowej lub z wielu warstw materiału o dużej przenikalności magnetycznej. Moment obrotowy wytwarza się dzięki zjawisku histerezy magnetycznej. Chociaż silnik histerezowy ma rozruch asynchroniczny, zalicza się również do silników synchronicznych, gdyż przy pracy ma charakterystykę idealnie sztywną (synchroniczną).

Szczegóły strony www.karuzela.ppp.pl:

Podlinkuj stronę www.karuzela.ppp.pl:

Karuzela dla koni

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 48 Odwiedziny googlebot 26

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Myjka ultradźwiękowa »

    Oferta produktowa firmy CIH SYSTEMY CZYSZCZĄCE zawiera w sobienowoczesne urządzenia przeznaczone do sprzątania średnich albo dużych powierzchni płaskich typu albo wykładziny podłogowe. Ponadto CIH proponuje parowe urządzenia czyszczące, czyli urządzenia zimno- czy gorącowodne mobilne bądź stacjonarne, dostępne w serii profesjonalnej albo półprofesjonalnej. Propozycję dystrybucyjną uzupełniają specjalistyczne moduły myjni samochodowych czy rowerowych jedno- bądź wielostanowiskowych. Myjnie samochodowe działają na zasadzie bezdotykowej i posiadają kilka programów czyszczenia aut. Wysoka lokata na rynku systemów czyszczących firmy CIH SYSTEMY CZYSZCZĄCE została potwierdzona poprzez przyznanie certyfikatów „Rzetelna firma” oraz „Poznański lider przedsiębiorczości”.

    Data dodania: 20 12 2011 · szczegóły wpisu »
  • Bramy Hormann Poznań »

    Naszym klientom oferujemy bramy i drzwi najwyższej jakości prosto od największego producenta na świecie - niemieckiej firmy Hormann. Bramy i drzwi Hormann przeznaczone są dla klientów ceniących sobie jakość i praktyczne rozwiązania. Największą popularnością cieszą się ocieplane bramy segmentowe wraz z niezawodną automatyką. Polecamy także automatykę do bram wjazdowych przesuwnych oraz skrzydłowych. Dodatkowo świadczymy usługi montażu oraz serwisów technicznych wyżej wymienionych urządzeń. Więcej informacji o nas: www.hormann-poznan.pl/

    Data dodania: 02 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Przykłady ilustrują przejście od stosowanej w technice napędowej metody rozumowania przez koncepcję do opracowania rachunkowego i ujawniają, że zastosowanie nowych zasad wymaga również opanowania nowych metod. Powinny one wyjaśnić, że technika napędowa obejmuje oprócz zagadnień elektrycznych i mechanicznych również zagadnienia technologiczne i że ogólny rozwój zaciera też coraz bardziej granice między energoelektryką a teleelektryką. W nowoczesnej technice regulacji i sterowania wysokowartościowych napędów stały się niezbędne nowe metody i środki, którymi trzeba się gruntownie zająć. Analogowa technika obliczeniowa, jak również symulatory układów napędowych, są wartościowymi środkami pomocniczymi do badań laboratoryjnych i umożliwiają przekazywanie do ruchu napędów o wysokich wymaganiach. Tylko one mogą zapewnić optymalny dobór elementów układów również w przyszłości.
    Wielostronność zadań i wzrastające wymagania mogą się stać zachętą do zajęcia się techniką napędową.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Dobór silników napędowych zależy od obciążeń termicznych, wyrażających się w prądzie zastępczym, równoważnym im pod względem cieplnym, a więc proporcjonalnym do średniej kwadratu prądu. We wszystkich opisanych metodach za podstawę wyboru wielkości silnika przyjmuje się prąd zastępczy. W odniesieniu do silników o obciążeniu okresowo zmiennym jest potrzebna jeszcze kontrola ich przeciążalności mechanicznej. Równolegle z zaoszczędzeniem na wielkości silnika, przez obliczenie prądu zastępczego, trzeba również zapewnić dostateczny moment silnika większy niż największy z występujących momentów obciążenia.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Pozostawienie maszyny w stanie przyłączenia do sieci przy reakcyjnym momencie oporowym, działającym obecnie przeciwnie do kierunku ruchu, wywołuje rozruch w kierunku przeciwnym, aż do osiągnięcia ustalonych wartości końcowych prądu i prędkości kątowej.
    W maszynach średniej mocy przez zmianę napięcia twornika uzyskuje się zakresy regulacji prędkości w zakresie 1:64-1:8. Zakresy te można dodatkowo powiększyć do ok. 1:12-1:16 osłabieniem pola w stosunku 1:2. Przy jednakowych momentach obciążenia z wzrostem osłabienia pola rosną prądy wirnika i powiększają się nachylenia charakterystyk mechanicznych. Przy stosowaniu kombinowanego sposobu sterowania napięciem i polem należy zwrócić uwagę na konieczność utrzymania przy sterowaniu przez zmianę napięcia stałego momentu obrotowego, natomiast przy sterowaniu przez zmianę strumienia silnika — stałej mocy mechanicznej.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • falowniki »

    Podobnie jak współczynniki wzmocnienia poszczególnych członów obwodu regulacji również całkowite wzmocnienie otwartego obwodu zależy od punktu pracy. Nie jest więc stały również współczynnik regulacji. Z przebiegu charakterystyk mechanicznych obwodu regulacji, widać, że są one bardziej strome przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym, pomimo że w stanie nieregulowanym nachylenie było w przybliżeniu stałe. Współczynnik regulacji jest więc większy przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym. Można to wywnioskować również z kształtu charakterystyk obiektu regulowanego i regulatora. Mimo to najczęściej wystarcza rozpatrywanie zlinearyzowanych obwodów regulacji. Zależnie od rodzaju postawionego zadania przeprowadza się obliczenia, stosując współczynniki wzmocnienia ważne w danym zakresie mocy, lub też dokonuje się obliczeń na warunki najbardziej niekorzystne. Graficzną konstrukcję charakterystyk regulowanych napędów stosuje się również w celach specjalnych, zwłaszcza do analizy pracy prostych napędów z małym wzmocnieniem obwodu zamkniętego, w których nieliniowości zaznaczają się bardzo wyraźnie.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »