Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/katalog1/domains/katalogowisko.pl/public_html/templates/katalogowisko/site.php on line 1

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/katalog1/domains/katalogowisko.pl/public_html/templates/katalogowisko/header.php on line 1
Przemienniki częstotliwości - Katalogowisko.pl dobre miejsce dla twojej strony
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/katalog1/domains/katalogowisko.pl/public_html/templates/katalogowisko/header.php on line 17

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/katalog1/domains/katalogowisko.pl/public_html/templates/katalogowisko/sidebar.php on line 1

Przemienniki częstotliwości

Przemienniki częstotliwości Gdy lampa jest napełniona gazem szlachetnym, np. argonem, gęstość gazu nie zależy od temperatury tak, że zawór może pracować w szerokim zakresie temperatur ok. -30° - +60°C bez ograniczenia przeciążalności. Z czasem następuje pochłanianie gazu m. in. wskutek działania adsorpcji, aż w końcu lampa przestaje pracować. Czas rozgrzewania powinien wynosić co najmniej 20 s. Trwałość tyratronów wypełnionych parami rtęci nie określa pochłanianie gazu, gdyż kilka kropli ciepłej rtęci zapewnia lampie niewyczerpalną rezerwę tej pary. W celu jednak uniknięcia za małej lub za dużej gęstości par temperatura otoczenia powinna się zawierać w zakresie 15°-35°C.

Szczegóły strony www.przemienniki.info:

Podlinkuj stronę www.przemienniki.info:

Przemienniki częstotliwości

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 51 Odwiedziny googlebot 12

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Falowniki LG »

    W odniesieniu do silników pracujących w układach regulacji, trzeba dla zapewnienia wymaganej ustalonej i dynamicznej dobroci regulacji połączyć za pomocą kontroli mechanicznej uzgodnione zakresy regulacji i wielkości zakłócających z pomierzonym odstępem bezpieczeństwa.
    W celu zapobieżenia niewłaściwemu doborowi zwykłych części składowych układu, które mogą poważnie zakłócać niezawodność pracy napędu, podano wytyczne doboru przyrządów łączeniowych i oporników.
    Rozwój automatyzacji coraz ściślej wiąże się z techniką napędową; należy więc postępować za wciąż wzrastającymi wymaganiami. Jest to zadanie niełatwe, niemniej jednak oczekuje ono każdego pogłębiającego swą wiedzę zawodową inżyniera napędowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    Wirnik ma dwa oddzielne uzwojenia klatkowe, których pręty leżą z reguły w górnej i dolnej części tych samych żłobków. Klatka zewnętrzna (rozruchowa) ma dużą rezystancję (pręty mosiężne) i małą reaktancję rozproszeniową; klatka wewnętrzna (klatka pracy) przeciwnie — małą rezystancję i dużą reaktancję rozproszeniową. Przy nieruchomym wirniku i przy małych prędkościach obrotowych prąd wirnika rozdziela się na obydwa uzwojenia w zależności od ich reaktancji rozproszeniowych, a w pobliżu synchronicznej prędkości obrotowej w zależności od ich rezystancji. Przy rozruchu silnik dwu klatkowy zachowuje się zatem jak silnik o dużej — a przy pracy w zakresie małych poślizgów jak silnik o małej rezystancji obwodu wirnika. Rozwija on duży początkowy moment rozruchowy i ma jednocześnie dużą sprawność. Z uwagi na te właściwości stosuje się go do napędów wymagających dużego momentu rozruchowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Napędy prądu stałego »

    Najczęściej stosowany silnik dwubiegowy ma w stojanie jedno uzwojenie przełączalne lub dwa oddzielne uzwojenia. Silniki o więcej niż dwóch prędkościach obrotowych wykonuje się z jednym uzwojeniem przełączalnym i jednym zwykłym na trzy prędkości obrotowe, albo z dwoma uzwojeniami przełączalnymi na cztery prędkości obrotowe. Zmianę liczby biegunów małych silników przeprowadza się za pomocą przełącznika, większych za pomocą styczników. Jak można zauważyć przy przejściu od jednej prędkości obrotowej do drugiej przy powiększaniu liczby biegunów następuje hamowanie napędu wskutek występowania hamowania prądnicowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • falowniki »

    Podobnie jak współczynniki wzmocnienia poszczególnych członów obwodu regulacji również całkowite wzmocnienie otwartego obwodu zależy od punktu pracy. Nie jest więc stały również współczynnik regulacji. Z przebiegu charakterystyk mechanicznych obwodu regulacji, widać, że są one bardziej strome przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym, pomimo że w stanie nieregulowanym nachylenie było w przybliżeniu stałe. Współczynnik regulacji jest więc większy przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym. Można to wywnioskować również z kształtu charakterystyk obiektu regulowanego i regulatora. Mimo to najczęściej wystarcza rozpatrywanie zlinearyzowanych obwodów regulacji. Zależnie od rodzaju postawionego zadania przeprowadza się obliczenia, stosując współczynniki wzmocnienia ważne w danym zakresie mocy, lub też dokonuje się obliczeń na warunki najbardziej niekorzystne. Graficzną konstrukcję charakterystyk regulowanych napędów stosuje się również w celach specjalnych, zwłaszcza do analizy pracy prostych napędów z małym wzmocnieniem obwodu zamkniętego, w których nieliniowości zaznaczają się bardzo wyraźnie.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory kątowe »

    Katodę należy wstępnie nagrzewać przez kilka minut, gdyż pewna ilość rtęci powinna się zamienić w parę przed obciążeniem zaworu. Znaczne przedłużenie trwałości uzyskuje się przez napełnianie lampy zarówno parami rtęci, jak i gazem szlachetnym.
    Zakres zastosowania tyratronu określają: średni prąd, jaki może przepływać przez zawór w sposób ciągły, maksymalny dopuszczalny prąd w ciągu każdego okresu, największe napięcie wsteczne w kierunku przewodzenia na siatce i w kierunku zaporowym.
    Często wymaga się dużego przyspieszenia silnika i wyrównania w ciągu krótkiego czasu znacznego spadku prędkości obrotowej wywołanego udarami obciążenia. Z tego względu tyratrony zasilające twornik należy obliczać na przewodzenie znacznych prądów przeciążeniowych w okresie 2 s.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Softstarty »

    Gazoszczelny zbiornik zaworu jedno anodowego wykonuje się przeważnie ze stali, a przy mniejszych mocach również ze szkła. Gdy zawory jedno anodowe mają uszczelnienia rozbierane, próżnię trzeba utrzymywać za pomocą pomp próżniowych; konstrukcja taka umożliwia jednak otwieranie zaworów, ich naprawę i czyszczenie. Natomiast do zbiorników całkowicie zespawanych pompy próżniowe są niepotrzebne. Zawory te można jednak otwierać tylko w zakładach wytwórczych.
    W celu odprowadzenia ciepła strat pod zbiornikiem umieszcza się wentylator; rzadziej stosuje się chłodzenie wodne. Zależnie od układu w jednej szafie umieszcza się trzy lub sześć zaworów jedno anodowych.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/katalog1/domains/katalogowisko.pl/public_html/templates/katalogowisko/footer.php on line 1