Serwis falowników

Serwis falowników Przykłady ilustrują przejście od stosowanej w technice napędowej metody rozumowania przez koncepcję do opracowania rachunkowego i ujawniają, że zastosowanie nowych zasad wymaga również opanowania nowych metod. Powinny one wyjaśnić, że technika napędowa obejmuje oprócz zagadnień elektrycznych i mechanicznych również zagadnienia technologiczne i że ogólny rozwój zaciera też coraz bardziej granice między energoelektryką a teleelektryką. W nowoczesnej technice regulacji i sterowania wysokowartościowych napędów stały się niezbędne nowe metody i środki, którymi trzeba się gruntownie zająć. Analogowa technika obliczeniowa, jak również symulatory układów napędowych, są wartościowymi środkami pomocniczymi do badań laboratoryjnych i umożliwiają przekazywanie do ruchu napędów o wysokich wymaganiach. Tylko one mogą zapewnić optymalny dobór elementów układów również w przyszłości.
Wielostronność zadań i wzrastające wymagania mogą się stać zachętą do zajęcia się techniką napędową.

Szczegóły strony www.falownik.info:

Podlinkuj stronę www.falownik.info:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 48 Odwiedziny googlebot 10

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Falowniki Lenze »

    W zakresie prędkości kątowych silnik synchroniczny ma moment pulsujący i nie może sam ruszyć, konieczne jest więc stosowanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
    Silnik zaopatruje się w klatkę rozruchową, złożoną z prętów o małej przewodności w celu uzyskania dużego momentu rozruchowego. Pręty klatki rozruchowej rozmieszcza się w nabiegunnikach i łączy ze sobą pierścieniami. Silnik rusza asynchronicznie i po włączeniu wzbudzenia wpada w synchronizm. Zwykle przy rozruchu uzwojenie wzbudzenia jest zwarte rezystancją ok. dziesięciokrotnie większą niż rezystancja własna wzbudzenia i następuje normalne wzbudzanie maszyny dopiero w pobliżu synchronizmu. Powstający przy tym moment synchroniczny ułatwia wejście silnika w synchronizm.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Motoreduktory »

    W silnikach o uzwojeniu wirnika odlanym z aluminium klatki wewnętrzna i zewnętrzna łączy się z sobą galwanicznie poprzez szczelinę między nimi i za pomocą wspólnych pierścieni czołowych. Własności rozruchowe takich silników można porównać z własnościami silników głęboko żłobkowych.
    Wykres kołowy silnika dwu klatkowego można, jak w odniesieniu do silnika głęboko żłobkowego, sporządzić w przybliżeniu z części dwóch okręgów kół. Przy małych wartościach poślizgu przebiega on po okręgu koła pracy, a przy wartościach dużych po okręgu koła rozruchowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory kątowe »

    Katodę należy wstępnie nagrzewać przez kilka minut, gdyż pewna ilość rtęci powinna się zamienić w parę przed obciążeniem zaworu. Znaczne przedłużenie trwałości uzyskuje się przez napełnianie lampy zarówno parami rtęci, jak i gazem szlachetnym.
    Zakres zastosowania tyratronu określają: średni prąd, jaki może przepływać przez zawór w sposób ciągły, maksymalny dopuszczalny prąd w ciągu każdego okresu, największe napięcie wsteczne w kierunku przewodzenia na siatce i w kierunku zaporowym.
    Często wymaga się dużego przyspieszenia silnika i wyrównania w ciągu krótkiego czasu znacznego spadku prędkości obrotowej wywołanego udarami obciążenia. Z tego względu tyratrony zasilające twornik należy obliczać na przewodzenie znacznych prądów przeciążeniowych w okresie 2 s.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki do maszyn »

    W zaworach wielo anodowych naprzeciw pojedynczej katody umieszcza się trzy lub sześć anod. W porównaniu z zaworami jedno anodowymi uzyskuje się przez to oszczędności na materiale samych zaworów oraz na urządzeniach pomocniczych (zapłonie, wzbudzeniu i chłodzeniu). Można je jednak stosować tylko w układach z wyprowadzonym punktem środkowym, a nie w układach mostkowych.
    Zbiorniki można wykonać ze szkła (w zakresie prądów do kilkuset amperów) lub ze stali.
    W zaworze wielo anodowym z kadzią typu soczewkowego, wykonaną z blachy żelaznej, kadź ma wydzieloną przestrzeń kondensacyjną. Do kadzi przyspawano sześć anod. Doprowadzenia do anod odizolowuje się od rękawów anod za pomocą przepustów ze szkła ciśnieniowego i łączy z anodami grafitowymi. Anody otacza się siatkami sterującymi. W celu niedopuszczenia do kondensowania się na anodach pary rtęci z katody i powstawania zapłonów zwrotnych, rękawy anod ogrzewa się z zewnątrz za pomocą 40-watowych elementów grzejnych. Pod katodą znajduje się wentylator o wydajności powietrza.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Wentylatory, falowniki LG/LS, nagrzewnice, rekuperatory - ZAWEX.PL »

    Zawex dystrybucja falowników LG/LS, wentylatorów, rekuperatorów, nagrzewnic oraz innych urządzeń i akcesoriów wykorzystywanych w procesach wentylacji, klimatyzacji, rekuperacji czy ogrzewania. Dzięki ponad 10-letniej obecności na rynku jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom najlepsze warunki cenowe, jak również fachową pomoc i rzetelne doradztwo. Dla stałych klientów, jak również instalatorów i firm, rozpoczynajacych z nami współpracę oferujemy liczne zniżki i rabaty, jak również darmową wysyłkę oferowanych produktów.

    Data dodania: 22 10 2015 · szczegóły wpisu »
  • Pakat - Taśmy nierdzewne »

    Pakat jest walcownią dostarczającą taśmy ze stali. Zostaliśmy wyłącznym przedstawicielem renomowanego producenta BWS na terytorium Polski. Oferujemy taśmy ze stali sprężynowej w dużym zakresie rozmiarów, a także typów stali. Walcujemy taśmy ze stali nierdzewnej, kwasoodporne, węglowe. Zapewniamy niedługie terminy produkcji. Taśmy ze stali, to wyroby, które odnajdują zastosowanie w licznych gałęziach przemysłu jak m. in. medycyna, przemysł samochodowy, petrochemia, przemysł chemiczny, przemysł gastronomiczny, logistyka, w technice zamocowań, pakowania ciężkich ładunków etc. Zachęcamy do składania zapytań.

    Data dodania: 01 09 2017 · szczegóły wpisu »