Ad Moto – Mikrofiltracja oleju, usuwanie wody z oleju, maszyny filtrujące

Ad Moto – Mikrofiltracja oleju, usuwanie wody z oleju, maszyny filtrujące Mikrofiltracja oleju to skuteczna metoda usuwania zanieczyszczeń stałych z oleju oraz usuwania wody z oleju. Oczyszczenie oleju ma na celu umożliwienie jego ponownego użycia. Mikrofiltracja oleju nie powoduje usunięcia dodatków z oleju a dzięki usunięciu wody zapobiega powstawaniu kwasów.
Klasę czystości oczyszczonego oleju potwierdzamy wynikami laserowego miernika czystości, który pozwala na stały monitoring stanu oleju. Zlecamy także badania laboratoryjne potwierdzajace usunięcie wody oraz oczyszczenie oleju do wymaganej klasy czystości.
Oprócz usługi mikrofiltracji oleju Ad Moto oferuje również oczyszczanie oleju z opiłków metalowych, płukanie układów hydraulicznych po awarii, usuwanie wody z układów hydraulicznych, czyszczenie/ mycie zbiorników, sprzedaż agregatów / urządzeń do mikrofiltracji oleju, budowa maszyn do filtracji oleju na specjalne zamówienie, sprzedaż obudów filtrów do oczyszczania oleju z wody i zanieczyszczeń stałych, wkłady SDFC AD i SDFC AD2, montaż filtrów bypass do ciągłego oczyszczania oleju, płukanie rurociągów, sprzedaż laserowych liczników / mierników czystości, sprzedaż mierników wilgoci, zalewanie układów nowym olejem przez filtry, regenerację oleju transformatorowego.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www. filtracjaoleju. pl
Kontakt:
Ad Moto Rafał Zawisz
Al. Roździeńskiego 188 b, 40-203 Katowice

Szczegóły strony www.filtracjaoleju.pl:

Podlinkuj stronę www.filtracjaoleju.pl:

Ad Moto – Mikrofiltracja oleju, usuwanie wody z oleju, maszyny filtrujące

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 20 Odwiedziny googlebot 6

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Wpłatomaty »

    Firmy zajmujące się szeroko rozumianymi finansami, realnie pod każdą postacią, często używają dodatkowych narzędzi w postaci liczarek, sorterów czy też testerów. Są to rozwiązania, jakie w istotny sposób ułatwiają i usprawniają pracę, dzięki czemu staje się ona wydajniejsza i mniej nużąca dla pracowników. Jak wiadomo użytkowanie z tego typu narzędzi wymaga nie tylko umiejętności obsługi tych maszyn, ale także pomocy w sytuacjach awaryjnych. Korzystając z pakietu usług firmy ALBACON Systems można uzyskać zarówno konieczne urządzenia, jak i właściwe oprogramowanie do każdego rozwiązania jak np. cash processing. Należałoby zaakcentować, iż istnieje możliwość drobiazgowej analizy potrzeb konkretnej firmy, a tym samym dostosowania odpowiednich rozwiązań, zdecydowanie usprawniających wykonywanie przewidzianych zadań. Kluczowy jest także fakt, iż jest opcja rozbudowy oprogramowania o następne aplikacje.

    Data dodania: 16 02 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Omron »

    Maszyna pracująca jako prądnica i moment oporowy hamują układ napędowy aż do stanu zatrzymania. W odniesieniu do reakcyjnego momentu oporowego przebieg hamowania na tym się kończy. Z obliczenia widać, że rozruch odbywa się w kierunku przeciwnym przy napędzającym momencie oporowym; przy tym — siła elektromotoryczna, prąd i moment obrotowy zmieniają swój znak na przeciwny. W odniesieniu do momentu otrzymuje się znowu ustalony stan pracy układu o wartościach końcowych charakterystyk.
    Hamowanie przeciwprądowe można uzyskać przez zmianę biegunowości napięcia doprowadzonego do twornika. Przebieg hamowania opisują równania otrzymane z zależności dotyczących pracy silnikowej.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Karuzela dla koni »

    Do specjalnego rodzaju konstrukcji silnika synchronicznego zalicza się silniki reakcyjne lub reluktancyjne i silniki histerezowe. Silnik reakcyjny jest bez wzbudzeniowym silnikiem synchronicznym jawnobiegunowym; rozwija on moment obrotowy na zasadzie niesymetrii magnetycznej wirnika o biegunach wydatnych. Silnik histerezowy jest maszyną indukcyjną, której wirnik nie ma uzwojenia, lecz składa się z masywnego materiału o dużej stratności histerezowej lub z wielu warstw materiału o dużej przenikalności magnetycznej. Moment obrotowy wytwarza się dzięki zjawisku histerezy magnetycznej. Chociaż silnik histerezowy ma rozruch asynchroniczny, zalicza się również do silników synchronicznych, gdyż przy pracy ma charakterystykę idealnie sztywną (synchroniczną).

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sklep falowniki Lenze »

    Z porównania charakterystyk mechanicznych przy różnych rodzajach wirnika silników o tej samej wielkości, tym samym prądzie i tych samych stratach w wirniku przy obciążeniu znamionowym widać, że powiększenie początkowego momentu rozruchowego silników z wypieraniem prądu przy niezmienionej sprawności i tym samym prądzie rozruchowym wiąże się ze zmniejszeniem momentu maksymalnego.
    Znamionowa sprawność silników trójfazowych z wirnikami klatkowymi zależy od wielkości maszyny i od znamionowej prędkości obrotowej (normy DIN—VDE 2650 i 2651).
    Zmiana liczby par biegunów jest prostą często stosowaną do silników klatkowych metodą regulacji prędkości obrotowej. Metoda ta opiera się na stopniowej zmianie synchronicznej prędkości obrotowej. Umożliwia ona uzyskanie za pomocą jednego silnika w sposób ekonomiczny do czterech stopni prędkości obrotowych.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory ślimakowe »

    Konstrukcja jedno anodowego zaworu rtęciowego jest w zasadzie podobna do konstrukcji tyratronu. Zamiast katody żarzonej można zastosować katodę z płynnej rtęci, w której zanurza się elektroda zapalająca, wykonana z materiału półprzewodnikowego, np. z węglika boru. Nad powierzchnią rtęci znajduje się anoda wzbudzenia, od której pochodzi nazwa zaworu ekscytron. W chwili przejścia przez elektrodę zapalającą impulsu prądowego, na powierzchni rtęci powstaje jasno świecąca plamka katodowa emitująca elektrony. Elektrony te przyspiesza się w kierunku anody wzbudzenia tak, że między nią a katodą powstaje łuk pomocniczy i w każdej chwili są do dyspozycji elektrony do wywołania wyładowania w obwodzie głównym. Samą anodę główną steruje się za pomocą siatki w taki sam sposób jak w tyratronie.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sklep-rolnicze.eu - części do ciągników rolniczych »

    Internetowy sklep dostarczający części do maszyn rolniczych, w tym kombajnów, ciągników Polskich i zachodnich producentów, elementów dodatkowego wyposażenia (pługi do ciągników), oraz części do ciężkich pojazdów specjalistycznych (pługów śnieżnych). Dzięki szerokiej ofercie oraz wysokiej dbałości o jakość obsługi i opinie o Naszym sklepie internetowym i hurtowni stacjonarnej możemy zagwarantować wysoki poziom zadowolenia z zakupów części zamiennych do maszyn rolniczych. Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy wciąż rozwijać ofertę, proponując atrakcyjne rozwiązania jakościowe i cenowe, realizację szybkiej przesyłki czy wymiany zakupionych części do maszyn. Sprawdź szczegóły na stronie sklepu internetowego z częściami rolniczymi sklep-rolnicze. eu

    Data dodania: 19 01 2017 · szczegóły wpisu »