Komputer do diagnostyki Jaltest

Komputer do diagnostyki Jaltest Zapraszamy na stronę internetową http://www. jaltestpolska. com/pl/home, na której podajemy szczegółowe informacje dotyczące oprogramowania diagnostycznego dla sterowników pojazdów użytkowych, w tym: ciężarówek, maszyn budowlanych i rolniczych, samochodów dostawczych, autobusów, przyczep/naczep. Komputer to diagnostyki Jaltest, to bezkonkurencyjny lider na rynku diagnostyki pojazdów użytkowych, świadczyć może o tym chociażby popularność produktu w warsztatach naprawczych na całym świecie: w Europie, Azji czy Ameryce. Na stronie znaleźć można szczegółowy opis produktu, jak również dane kontaktowe – w przypadku dodatkowych pytań. Zapraszamy.

Szczegóły strony www.jaltestpolska.com:

Podlinkuj stronę www.jaltestpolska.com:

Komputer do diagnostyki Jaltest

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 2

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Tokarki i wiertarki od Top Nom »

    Domeną działalności naszej firmy jest produkcja, sprzedaż oraz serwis obrabiarek. Dostarczamy Państwu tokarki, które charakteryzuje niski koszt eksploatacji przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów. Dobro i zadowolenie naszych Kontrahentów są u nas nieustannie na pierwszym miejscu, dlatego też obok atrakcyjnej oferty na tokarki, wiertarki, frezarki, przecinarki proponujemy także szybki i wykwalifikowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wraz ze stałą dostawą części zamiennych. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem kanadyjskiej firmy" HYD-MECH", producenta przecinarek, dlatego też możemy Państwu zaoferować wysokiej klasy przecinarki o średnicy cięcia powyżej 330 mm. Wszystkie oferowane przez nas maszyny: wiertarki, frezarki, tokarki oraz przecinarki są nadzwyczaj wydajnymi obrabiarkami. Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego Klienta, profesjonalne doradztwo oraz maszyny najwyższej klasy.

    Data dodania: 15 05 2012 · szczegóły wpisu »
  • Falownik »

    FALOWNIKI internetowe forum branżowe. Informacje, instrukcje, schematy, wsparcie techniczne, Drugie prawo Kirchhoffa dotyczy bilansu napięć w oczku, a mianowicie napięć źródłowych oraz napięć odbiornikowych w poszczególnych oczkach obwodu. Prawo to stwierdza, że w zamkniętym oczku obwodu elektrycznego suma sił elektromotorycznych jest równa sumie spadków napięć. Z prawa tego wynika wniosek, że wartość napięcia między dwoma węzłami obwodu nie zależy od obranej drogi przyjętej do obliczenia. Prawa Kirchhoffa oraz prawo Ohma można stosować do każdego obwodu elektrycznego niezależnie od rodzaju prądu, siły elektromotorycznej oraz oporności.

    Data dodania: 12 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Przykłady ilustrują przejście od stosowanej w technice napędowej metody rozumowania przez koncepcję do opracowania rachunkowego i ujawniają, że zastosowanie nowych zasad wymaga również opanowania nowych metod. Powinny one wyjaśnić, że technika napędowa obejmuje oprócz zagadnień elektrycznych i mechanicznych również zagadnienia technologiczne i że ogólny rozwój zaciera też coraz bardziej granice między energoelektryką a teleelektryką. W nowoczesnej technice regulacji i sterowania wysokowartościowych napędów stały się niezbędne nowe metody i środki, którymi trzeba się gruntownie zająć. Analogowa technika obliczeniowa, jak również symulatory układów napędowych, są wartościowymi środkami pomocniczymi do badań laboratoryjnych i umożliwiają przekazywanie do ruchu napędów o wysokich wymaganiach. Tylko one mogą zapewnić optymalny dobór elementów układów również w przyszłości.
    Wielostronność zadań i wzrastające wymagania mogą się stać zachętą do zajęcia się techniką napędową.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    W odniesieniu do silników wielkich mocy zwłaszcza przy słabych sieciach wartości prądów rozruchowych są za duże. Możność właściwego dobrania parametrów rozruchu daje rozruch przy napięciu obniżonym za pomocą transformatora regulacyjnego. Moment silnika maleje w przybliżeniu proporcjonalnie do kwadratu napięć. Przy uzwojeniu stojana składającym się z dwóch gałęzi równoległych z oddzielnie wyprowadzonymi końcami można na okres rozruchu włączyć tylko jedną gałąź uzyskując zmniejszenie prądu i momentu rozruchowego do ok. połowy — jest to tzw. rozruch przez włączenie części uzwojenia. Po włączeniu drugiej gałęzi i wzbudzeniu maszyna wpada w synchronizm. Rozruchu małych maszyn można dokonać za pomocą przełącznika gwiazd a trójkąt, tak jak maszyn asynchronicznych. Prąd i moment obrotowy maleją przy tym do ok. odpowiednich wartości przy połączeniu w trójkąt.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sklep falowniki Lenze »

    Z porównania charakterystyk mechanicznych przy różnych rodzajach wirnika silników o tej samej wielkości, tym samym prądzie i tych samych stratach w wirniku przy obciążeniu znamionowym widać, że powiększenie początkowego momentu rozruchowego silników z wypieraniem prądu przy niezmienionej sprawności i tym samym prądzie rozruchowym wiąże się ze zmniejszeniem momentu maksymalnego.
    Znamionowa sprawność silników trójfazowych z wirnikami klatkowymi zależy od wielkości maszyny i od znamionowej prędkości obrotowej (normy DIN—VDE 2650 i 2651).
    Zmiana liczby par biegunów jest prostą często stosowaną do silników klatkowych metodą regulacji prędkości obrotowej. Metoda ta opiera się na stopniowej zmianie synchronicznej prędkości obrotowej. Umożliwia ona uzyskanie za pomocą jednego silnika w sposób ekonomiczny do czterech stopni prędkości obrotowych.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • falowniki »

    Podobnie jak współczynniki wzmocnienia poszczególnych członów obwodu regulacji również całkowite wzmocnienie otwartego obwodu zależy od punktu pracy. Nie jest więc stały również współczynnik regulacji. Z przebiegu charakterystyk mechanicznych obwodu regulacji, widać, że są one bardziej strome przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym, pomimo że w stanie nieregulowanym nachylenie było w przybliżeniu stałe. Współczynnik regulacji jest więc większy przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym. Można to wywnioskować również z kształtu charakterystyk obiektu regulowanego i regulatora. Mimo to najczęściej wystarcza rozpatrywanie zlinearyzowanych obwodów regulacji. Zależnie od rodzaju postawionego zadania przeprowadza się obliczenia, stosując współczynniki wzmocnienia ważne w danym zakresie mocy, lub też dokonuje się obliczeń na warunki najbardziej niekorzystne. Graficzną konstrukcję charakterystyk regulowanych napędów stosuje się również w celach specjalnych, zwłaszcza do analizy pracy prostych napędów z małym wzmocnieniem obwodu zamkniętego, w których nieliniowości zaznaczają się bardzo wyraźnie.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »