EBM PAPST wentylatory Warszawa

EBM PAPST wentylatory Warszawa Interesuje Cię nowoczesny system z dziedziny wentylacji przemysłowej? Odwiedź naszą stronę http://www. wentylatory-online. pl i poznaj nasza ofertę. Nasza sprzedaż obejmuje dmuchawy, wentylatory specjalne, wentylatory kompaktowe, wentylatory osiowe z asortymentu firmy EBM PAPST. Decydując się wentylator papst Warszawa masz pewność że wybrałeś sprzęt wiodącego dostawcy silników elektrycznych. Wentylatory EBM PAPST to gwarancja wysokiej jakości i długowieczności, która posłuży nam długi okres bezawaryjnej pracy. Oferowane przez nas wentylatory przeznaczone są do pracy w układach wentylacyjnych o dużej mocy i wydajności.

Szczegóły strony www.wentylatory-online.pl:

Podlinkuj stronę www.wentylatory-online.pl:

EBM PAPST wentylatory Warszawa

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 12 Odwiedziny googlebot 1

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Zawiesia »

    Schmalz Sp. z o.o. jest dystrybutorem materiałów oraz systemów podciśnieniowych Firmy VacuWorld na terenie Polski. Mamy to szczęście, iż posiadamy ogólnoświatową sieć dystrybucji. Dzięki temu możemy na bieżąco i dokładnie sprawdzać oraz kontrolować potrzeby naszych klientów, a co ważniejsze doradzać im przy wyborze. Jest to dla Nas bardzo ważne, ponieważ to właśnie dzięki Państwu zyskaliśmy renomę oraz możemy się poszczycić wieloletnim doświadczeniem. Zapraszamy na naszą stronę internetową w celu zapoznania się z pełną ofertą.

    Data dodania: 20 04 2011 · szczegóły wpisu »
  • Bramy Hormann Poznań »

    Naszym klientom oferujemy bramy i drzwi najwyższej jakości prosto od największego producenta na świecie - niemieckiej firmy Hormann. Bramy i drzwi Hormann przeznaczone są dla klientów ceniących sobie jakość i praktyczne rozwiązania. Największą popularnością cieszą się ocieplane bramy segmentowe wraz z niezawodną automatyką. Polecamy także automatykę do bram wjazdowych przesuwnych oraz skrzydłowych. Dodatkowo świadczymy usługi montażu oraz serwisów technicznych wyżej wymienionych urządzeń. Więcej informacji o nas: www.hormann-poznan.pl/

    Data dodania: 02 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    W wielu urządzeniach w obwodzie tworników układu Leonarda nie ma żadnego łącznika; wszystkie przebiegi sterowania wykonuje się manewrami łączeniowymi w obwodzie wzbudzenia prądnicy. Po wyłączeniu wzbudzenia prądnicy pod wpływem magnetyzmu szczątkowego w wirującym tworniku prądnicy sterującej indukuje się szczątkowa i płynie prąd, który jest przyczyną powolnego wirowania silnika. Do ograniczenia tego efektu służą połączenia, które wywołują zależne od prądu rozmagnesowanie prądnicy. Prądnicę można np. wyposażyć w uzwojenie szeregowe o małym przepływie skierowanym przeciwnie do przepływu uzwojenia bocznikowego lub przy zatrzymywaniu silnika tak połączyć, żeby prąd występujący na skutek samo-wzbudzenia osłabiał strumień szczątkowy (układ samobójczy). Znane są również układy ze specjalnymi wzbudnicami pomocniczymi.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    W zakresie prędkości kątowych silnik synchroniczny ma moment pulsujący i nie może sam ruszyć, konieczne jest więc stosowanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
    Silnik zaopatruje się w klatkę rozruchową, złożoną z prętów o małej przewodności w celu uzyskania dużego momentu rozruchowego. Pręty klatki rozruchowej rozmieszcza się w nabiegunnikach i łączy ze sobą pierścieniami. Silnik rusza asynchronicznie i po włączeniu wzbudzenia wpada w synchronizm. Zwykle przy rozruchu uzwojenie wzbudzenia jest zwarte rezystancją ok. dziesięciokrotnie większą niż rezystancja własna wzbudzenia i następuje normalne wzbudzanie maszyny dopiero w pobliżu synchronizmu. Powstający przy tym moment synchroniczny ułatwia wejście silnika w synchronizm.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • falowniki »

    Podobnie jak współczynniki wzmocnienia poszczególnych członów obwodu regulacji również całkowite wzmocnienie otwartego obwodu zależy od punktu pracy. Nie jest więc stały również współczynnik regulacji. Z przebiegu charakterystyk mechanicznych obwodu regulacji, widać, że są one bardziej strome przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym, pomimo że w stanie nieregulowanym nachylenie było w przybliżeniu stałe. Współczynnik regulacji jest więc większy przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym. Można to wywnioskować również z kształtu charakterystyk obiektu regulowanego i regulatora. Mimo to najczęściej wystarcza rozpatrywanie zlinearyzowanych obwodów regulacji. Zależnie od rodzaju postawionego zadania przeprowadza się obliczenia, stosując współczynniki wzmocnienia ważne w danym zakresie mocy, lub też dokonuje się obliczeń na warunki najbardziej niekorzystne. Graficzną konstrukcję charakterystyk regulowanych napędów stosuje się również w celach specjalnych, zwłaszcza do analizy pracy prostych napędów z małym wzmocnieniem obwodu zamkniętego, w których nieliniowości zaznaczają się bardzo wyraźnie.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory Motovario »

    Można również podać kryterium wynikające z charakterystyki częstotliwościowej zamkniętego obwodu regulacji. Według tego całkowego kryterium modułu układ jest optymalny, jeżeli przepuszcza jednakowo dobrze możliwie najszerszy zarys pulsacji poczynając od pulsacji. Okazało się, że kryterium całkowe modułu szczególnie dobrze odpowiada praktycznym wymaganiom stawianym regulacji napędu. W wyniku stosowania tego kryterium otrzymuje się charakterystykę czasową skokową z niewielkim przeregulowaniem (co najwyżej 5%) o najmniejszym możliwym czasie wzrostu i uspokojenia. Przez czas wzrostu Ta należy przy tym rozumieć czas, jaki upływa od skoku wielkości wejściowej do chwili, gdy wielkość wyjściowa po raz pierwszy przecina linię nowego stanu ustalonego. Przez czas uspokojenia należy rozumieć czas, jaki upływa od skoku wielkości wejściowej do chwili, gdy odchylenie wielkości wyjściowej od jej ustalonej wartości końcowej przestaje przekraczać pewną wartość określoną.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »