EBM PAPST wentylatory Warszawa

EBM PAPST wentylatory Warszawa Interesuje Cię nowoczesny system z dziedziny wentylacji przemysłowej? Odwiedź naszą stronę http://www. wentylatory-online. pl i poznaj nasza ofertę. Nasza sprzedaż obejmuje dmuchawy, wentylatory specjalne, wentylatory kompaktowe, wentylatory osiowe z asortymentu firmy EBM PAPST. Decydując się wentylator papst Warszawa masz pewność że wybrałeś sprzęt wiodącego dostawcy silników elektrycznych. Wentylatory EBM PAPST to gwarancja wysokiej jakości i długowieczności, która posłuży nam długi okres bezawaryjnej pracy. Oferowane przez nas wentylatory przeznaczone są do pracy w układach wentylacyjnych o dużej mocy i wydajności.

Szczegóły strony www.wentylatory-online.pl:

Podlinkuj stronę www.wentylatory-online.pl:

EBM PAPST wentylatory Warszawa

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 13 Odwiedziny googlebot 3

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Balustrady »

    Wyrabiane przez nas balustrady są zazwyczaj wyszukanego rodzaju ogrodzeniami tarasowymi. Stosowany przez nas materiał i użytkowana w jego wytwarzania technologia zezwala na zdobycie zadowalających osiągów. Oferujemy również szereg innych elementów. Aktualnie sztuka przedostaje się w każdy aspekt życia. Mogą się Państwo z nią zetknąć wszędzie. Stosujemy ją po to aby upiększyć nasze terytorium. Jest widzialna nawet wśród stereotypowych obiektów. Wystarczy choćby popatrzeć na balustrady, balustrady z tworzywa. Mogą posiadać rozliczne ornamenty i przepiękne dodatki. Mogą być kreacjami produkcji i sztuki.

    Data dodania: 08 03 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    W odniesieniu do silników pracujących w układach regulacji, trzeba dla zapewnienia wymaganej ustalonej i dynamicznej dobroci regulacji połączyć za pomocą kontroli mechanicznej uzgodnione zakresy regulacji i wielkości zakłócających z pomierzonym odstępem bezpieczeństwa.
    W celu zapobieżenia niewłaściwemu doborowi zwykłych części składowych układu, które mogą poważnie zakłócać niezawodność pracy napędu, podano wytyczne doboru przyrządów łączeniowych i oporników.
    Rozwój automatyzacji coraz ściślej wiąże się z techniką napędową; należy więc postępować za wciąż wzrastającymi wymaganiami. Jest to zadanie niełatwe, niemniej jednak oczekuje ono każdego pogłębiającego swą wiedzę zawodową inżyniera napędowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    W wielu urządzeniach w obwodzie tworników układu Leonarda nie ma żadnego łącznika; wszystkie przebiegi sterowania wykonuje się manewrami łączeniowymi w obwodzie wzbudzenia prądnicy. Po wyłączeniu wzbudzenia prądnicy pod wpływem magnetyzmu szczątkowego w wirującym tworniku prądnicy sterującej indukuje się szczątkowa i płynie prąd, który jest przyczyną powolnego wirowania silnika. Do ograniczenia tego efektu służą połączenia, które wywołują zależne od prądu rozmagnesowanie prądnicy. Prądnicę można np. wyposażyć w uzwojenie szeregowe o małym przepływie skierowanym przeciwnie do przepływu uzwojenia bocznikowego lub przy zatrzymywaniu silnika tak połączyć, żeby prąd występujący na skutek samo-wzbudzenia osłabiał strumień szczątkowy (układ samobójczy). Znane są również układy ze specjalnymi wzbudnicami pomocniczymi.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    W zakresie prędkości kątowych silnik synchroniczny ma moment pulsujący i nie może sam ruszyć, konieczne jest więc stosowanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
    Silnik zaopatruje się w klatkę rozruchową, złożoną z prętów o małej przewodności w celu uzyskania dużego momentu rozruchowego. Pręty klatki rozruchowej rozmieszcza się w nabiegunnikach i łączy ze sobą pierścieniami. Silnik rusza asynchronicznie i po włączeniu wzbudzenia wpada w synchronizm. Zwykle przy rozruchu uzwojenie wzbudzenia jest zwarte rezystancją ok. dziesięciokrotnie większą niż rezystancja własna wzbudzenia i następuje normalne wzbudzanie maszyny dopiero w pobliżu synchronizmu. Powstający przy tym moment synchroniczny ułatwia wejście silnika w synchronizm.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sklep falowniki Lenze »

    Z porównania charakterystyk mechanicznych przy różnych rodzajach wirnika silników o tej samej wielkości, tym samym prądzie i tych samych stratach w wirniku przy obciążeniu znamionowym widać, że powiększenie początkowego momentu rozruchowego silników z wypieraniem prądu przy niezmienionej sprawności i tym samym prądzie rozruchowym wiąże się ze zmniejszeniem momentu maksymalnego.
    Znamionowa sprawność silników trójfazowych z wirnikami klatkowymi zależy od wielkości maszyny i od znamionowej prędkości obrotowej (normy DIN—VDE 2650 i 2651).
    Zmiana liczby par biegunów jest prostą często stosowaną do silników klatkowych metodą regulacji prędkości obrotowej. Metoda ta opiera się na stopniowej zmianie synchronicznej prędkości obrotowej. Umożliwia ona uzyskanie za pomocą jednego silnika w sposób ekonomiczny do czterech stopni prędkości obrotowych.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Softstarty »

    Gazoszczelny zbiornik zaworu jedno anodowego wykonuje się przeważnie ze stali, a przy mniejszych mocach również ze szkła. Gdy zawory jedno anodowe mają uszczelnienia rozbierane, próżnię trzeba utrzymywać za pomocą pomp próżniowych; konstrukcja taka umożliwia jednak otwieranie zaworów, ich naprawę i czyszczenie. Natomiast do zbiorników całkowicie zespawanych pompy próżniowe są niepotrzebne. Zawory te można jednak otwierać tylko w zakładach wytwórczych.
    W celu odprowadzenia ciepła strat pod zbiornikiem umieszcza się wentylator; rzadziej stosuje się chłodzenie wodne. Zależnie od układu w jednej szafie umieszcza się trzy lub sześć zaworów jedno anodowych.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »