Falowniki Lenze

Falowniki Lenze W odniesieniu do silników wielkich mocy zwłaszcza przy słabych sieciach wartości prądów rozruchowych są za duże. Możność właściwego dobrania parametrów rozruchu daje rozruch przy napięciu obniżonym za pomocą transformatora regulacyjnego. Moment silnika maleje w przybliżeniu proporcjonalnie do kwadratu napięć. Przy uzwojeniu stojana składającym się z dwóch gałęzi równoległych z oddzielnie wyprowadzonymi końcami można na okres rozruchu włączyć tylko jedną gałąź uzyskując zmniejszenie prądu i momentu rozruchowego do ok. połowy — jest to tzw. rozruch przez włączenie części uzwojenia. Po włączeniu drugiej gałęzi i wzbudzeniu maszyna wpada w synchronizm. Rozruchu małych maszyn można dokonać za pomocą przełącznika gwiazd a trójkąt, tak jak maszyn asynchronicznych. Prąd i moment obrotowy maleją przy tym do ok. odpowiednich wartości przy połączeniu w trójkąt.

Szczegóły strony www.lenze.net.pl:

Podlinkuj stronę www.lenze.net.pl:

Falowniki Lenze

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 48 Odwiedziny googlebot 11

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Kompresory powietrza Ingersoll Rand »

    Przedsiębiorstwo Ingersoll-Rand pracuje w branży od kilkunastu lat. Od lat firma para się wytwarzaniem takich maszyn jak sprężarki olejowe czy separatory wody. Oprócz stałej sprzedaży naszych niezawodnych urządzeń Ingersoll-Rand oferuje również całkowity serwis sprzedawanych produktów w całym kraju. Dokonujemy również całkowite remonty jak dodatkowo serwis urządzeń pozostałych firm. Zachęcamy na naszą witrynę internetową, gdzie można dokładniej przeglądnąć nasze produkty i skontaktować się z nami. Ingersoll-Rand to sprawdzona marka!

    Data dodania: 28 08 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Dobór silników napędowych zależy od obciążeń termicznych, wyrażających się w prądzie zastępczym, równoważnym im pod względem cieplnym, a więc proporcjonalnym do średniej kwadratu prądu. We wszystkich opisanych metodach za podstawę wyboru wielkości silnika przyjmuje się prąd zastępczy. W odniesieniu do silników o obciążeniu okresowo zmiennym jest potrzebna jeszcze kontrola ich przeciążalności mechanicznej. Równolegle z zaoszczędzeniem na wielkości silnika, przez obliczenie prądu zastępczego, trzeba również zapewnić dostateczny moment silnika większy niż największy z występujących momentów obciążenia.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Karuzela dla koni »

    Do specjalnego rodzaju konstrukcji silnika synchronicznego zalicza się silniki reakcyjne lub reluktancyjne i silniki histerezowe. Silnik reakcyjny jest bez wzbudzeniowym silnikiem synchronicznym jawnobiegunowym; rozwija on moment obrotowy na zasadzie niesymetrii magnetycznej wirnika o biegunach wydatnych. Silnik histerezowy jest maszyną indukcyjną, której wirnik nie ma uzwojenia, lecz składa się z masywnego materiału o dużej stratności histerezowej lub z wielu warstw materiału o dużej przenikalności magnetycznej. Moment obrotowy wytwarza się dzięki zjawisku histerezy magnetycznej. Chociaż silnik histerezowy ma rozruch asynchroniczny, zalicza się również do silników synchronicznych, gdyż przy pracy ma charakterystykę idealnie sztywną (synchroniczną).

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory ślimakowe »

    Konstrukcja jedno anodowego zaworu rtęciowego jest w zasadzie podobna do konstrukcji tyratronu. Zamiast katody żarzonej można zastosować katodę z płynnej rtęci, w której zanurza się elektroda zapalająca, wykonana z materiału półprzewodnikowego, np. z węglika boru. Nad powierzchnią rtęci znajduje się anoda wzbudzenia, od której pochodzi nazwa zaworu ekscytron. W chwili przejścia przez elektrodę zapalającą impulsu prądowego, na powierzchni rtęci powstaje jasno świecąca plamka katodowa emitująca elektrony. Elektrony te przyspiesza się w kierunku anody wzbudzenia tak, że między nią a katodą powstaje łuk pomocniczy i w każdej chwili są do dyspozycji elektrony do wywołania wyładowania w obwodzie głównym. Samą anodę główną steruje się za pomocą siatki w taki sam sposób jak w tyratronie.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki do maszyn »

    W zaworach wielo anodowych naprzeciw pojedynczej katody umieszcza się trzy lub sześć anod. W porównaniu z zaworami jedno anodowymi uzyskuje się przez to oszczędności na materiale samych zaworów oraz na urządzeniach pomocniczych (zapłonie, wzbudzeniu i chłodzeniu). Można je jednak stosować tylko w układach z wyprowadzonym punktem środkowym, a nie w układach mostkowych.
    Zbiorniki można wykonać ze szkła (w zakresie prądów do kilkuset amperów) lub ze stali.
    W zaworze wielo anodowym z kadzią typu soczewkowego, wykonaną z blachy żelaznej, kadź ma wydzieloną przestrzeń kondensacyjną. Do kadzi przyspawano sześć anod. Doprowadzenia do anod odizolowuje się od rękawów anod za pomocą przepustów ze szkła ciśnieniowego i łączy z anodami grafitowymi. Anody otacza się siatkami sterującymi. W celu niedopuszczenia do kondensowania się na anodach pary rtęci z katody i powstawania zapłonów zwrotnych, rękawy anod ogrzewa się z zewnątrz za pomocą 40-watowych elementów grzejnych. Pod katodą znajduje się wentylator o wydajności powietrza.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Pakat - Taśmy nierdzewne »

    Pakat jest walcownią dostarczającą taśmy ze stali. Zostaliśmy wyłącznym przedstawicielem renomowanego producenta BWS na terytorium Polski. Oferujemy taśmy ze stali sprężynowej w dużym zakresie rozmiarów, a także typów stali. Walcujemy taśmy ze stali nierdzewnej, kwasoodporne, węglowe. Zapewniamy niedługie terminy produkcji. Taśmy ze stali, to wyroby, które odnajdują zastosowanie w licznych gałęziach przemysłu jak m. in. medycyna, przemysł samochodowy, petrochemia, przemysł chemiczny, przemysł gastronomiczny, logistyka, w technice zamocowań, pakowania ciężkich ładunków etc. Zachęcamy do składania zapytań.

    Data dodania: 01 09 2017 · szczegóły wpisu »