Falowniki Vacon

Falowniki Vacon Skonstruowano wzmacniacz elektromaszynowy znany pod nazwą amplidyny, wzmacniacz magnetyczny oraz sterowany prostownik jonowy (lampa z parą rtęci, tyratron). Rozwój tych urządzeń wyznaczyła w znacznym stopniu technika napędowa oczekująca wydajnych pod względem mocy członów nastawczych. Bezinercyjny prostownik, którego początkowo nie można było zastosować z powodu jego sztywnego powiązania z siecią należy dziś do głównych członów nastawczych wysokowartościowych układów napędowych ze względu na swe dogodne charakterystyki czasowe i całkowite opanowanie układów sterowania. Wymaganie właściwego wyboru jednej z rozlicznych dróg rozwiązań i odpowiednich elementów układów dotyczy w podobny sposób również techniki sterowania, która dla zapewnienia niezawodności ruchu oraz dokładności i żywotności układu przeciwstawiła stykowym dwustanowym układom stycznikowym również dwustanowe, lecz pracujące bezstykowo elementy z logicznymi członami łączeniowymi i która w postaci techniki cyfrowej wyznacza tym elementom, pracującym w sposób nieciągły, wiele nowych zadań.

Szczegóły strony www.falownik.com:

Podlinkuj stronę www.falownik.com:

Falowniki Vacon

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 49 Odwiedziny googlebot 11

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Śruby pociągowe »

    Zakład Wielobranżowy MIX to firma ceniona przez posiadaczy obrabiarek. Potwierdzeniem tego jest trzydziestoletnia działalność firmy. Gwarantuje on konsultantów w dziedzinie hydrauliki i naprawia frezarki. Serwis dotyczy maszyn na gwarancji oraz jej niepodlegających. Śruby pociągowe, noże do gilotyn, wibroizolatory, pompy hydrauliczne, koła zębate, sprzęgła i hamulce elektromagnetyczne to rodzaj sprzętu jaki można tu dostać. Wśród podzespołów pneumatycznych gwarantowane są elementy marki Parker, a dokładniej kompresory i zawory koordynujące natężenie przepływu. Oferowane są również obrabiarki z komisu. Realizacja zleceń, dzięki wyspecjalizowanej kadrze i rewelacyjnej organizacji zadań, jest sprawna i szybka. Paleta usług jest elastyczna. Zakład dostosowuje się do klienta. Istnieje możliwość wykonania prac konstrukcyjnych pod kątem nietypowych zapotrzebowań.

    Data dodania: 12 01 2012 · szczegóły wpisu »
  • ROGER sp.j. systemy rejestracji czau pracy »

    Przedmiotem działalności naszej firmy, jest projektowanie i produkcja urządzeń elektronicznych z branży zabezpieczeń. Wieloletnie doświadczenie oraz fachowa wiedza pozwalają nam oferować produkty, które prezentują kolosalny poziom funkcjonalności i estetyki przy zachowaniu niespotykanie wysokiego poziomu bezawaryjności. Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom Klientów, oferujemy wszechstronne rozwiązania RCP, ułatwiające zarządzanie czasem pracy i precyzyjne jego rozliczanie. Dostarczana przez nas rejestracja czasu pracy wpłynie na redukcję kosztów i przyczyni się do wzrostu efektywności przedsiębiorstwa. Wśród oferowanych przez nas produktów znajdziecie także kontrolę dostępu, odznaczająca się wysoką bezawaryjnością i efektywnością, a także doskonałą relacją jakości do kosztu. Proponujemy fachowe rozwiązania o różnym poziomie skomplikowania. Realizowane przez nas rozwiązania zarówno kontrola dostępu, jak i RCP - rejestracja czasu pracy oferują wiele korzyści.

    Data dodania: 25 07 2012 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Przykłady ilustrują przejście od stosowanej w technice napędowej metody rozumowania przez koncepcję do opracowania rachunkowego i ujawniają, że zastosowanie nowych zasad wymaga również opanowania nowych metod. Powinny one wyjaśnić, że technika napędowa obejmuje oprócz zagadnień elektrycznych i mechanicznych również zagadnienia technologiczne i że ogólny rozwój zaciera też coraz bardziej granice między energoelektryką a teleelektryką. W nowoczesnej technice regulacji i sterowania wysokowartościowych napędów stały się niezbędne nowe metody i środki, którymi trzeba się gruntownie zająć. Analogowa technika obliczeniowa, jak również symulatory układów napędowych, są wartościowymi środkami pomocniczymi do badań laboratoryjnych i umożliwiają przekazywanie do ruchu napędów o wysokich wymaganiach. Tylko one mogą zapewnić optymalny dobór elementów układów również w przyszłości.
    Wielostronność zadań i wzrastające wymagania mogą się stać zachętą do zajęcia się techniką napędową.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    W odniesieniu do silników pracujących w układach regulacji, trzeba dla zapewnienia wymaganej ustalonej i dynamicznej dobroci regulacji połączyć za pomocą kontroli mechanicznej uzgodnione zakresy regulacji i wielkości zakłócających z pomierzonym odstępem bezpieczeństwa.
    W celu zapobieżenia niewłaściwemu doborowi zwykłych części składowych układu, które mogą poważnie zakłócać niezawodność pracy napędu, podano wytyczne doboru przyrządów łączeniowych i oporników.
    Rozwój automatyzacji coraz ściślej wiąże się z techniką napędową; należy więc postępować za wciąż wzrastającymi wymaganiami. Jest to zadanie niełatwe, niemniej jednak oczekuje ono każdego pogłębiającego swą wiedzę zawodową inżyniera napędowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    W wielu urządzeniach w obwodzie tworników układu Leonarda nie ma żadnego łącznika; wszystkie przebiegi sterowania wykonuje się manewrami łączeniowymi w obwodzie wzbudzenia prądnicy. Po wyłączeniu wzbudzenia prądnicy pod wpływem magnetyzmu szczątkowego w wirującym tworniku prądnicy sterującej indukuje się szczątkowa i płynie prąd, który jest przyczyną powolnego wirowania silnika. Do ograniczenia tego efektu służą połączenia, które wywołują zależne od prądu rozmagnesowanie prądnicy. Prądnicę można np. wyposażyć w uzwojenie szeregowe o małym przepływie skierowanym przeciwnie do przepływu uzwojenia bocznikowego lub przy zatrzymywaniu silnika tak połączyć, żeby prąd występujący na skutek samo-wzbudzenia osłabiał strumień szczątkowy (układ samobójczy). Znane są również układy ze specjalnymi wzbudnicami pomocniczymi.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    W zakresie prędkości kątowych silnik synchroniczny ma moment pulsujący i nie może sam ruszyć, konieczne jest więc stosowanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
    Silnik zaopatruje się w klatkę rozruchową, złożoną z prętów o małej przewodności w celu uzyskania dużego momentu rozruchowego. Pręty klatki rozruchowej rozmieszcza się w nabiegunnikach i łączy ze sobą pierścieniami. Silnik rusza asynchronicznie i po włączeniu wzbudzenia wpada w synchronizm. Zwykle przy rozruchu uzwojenie wzbudzenia jest zwarte rezystancją ok. dziesięciokrotnie większą niż rezystancja własna wzbudzenia i następuje normalne wzbudzanie maszyny dopiero w pobliżu synchronizmu. Powstający przy tym moment synchroniczny ułatwia wejście silnika w synchronizm.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »