falowniki

falowniki Podobnie jak współczynniki wzmocnienia poszczególnych członów obwodu regulacji również całkowite wzmocnienie otwartego obwodu zależy od punktu pracy. Nie jest więc stały również współczynnik regulacji. Z przebiegu charakterystyk mechanicznych obwodu regulacji, widać, że są one bardziej strome przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym, pomimo że w stanie nieregulowanym nachylenie było w przybliżeniu stałe. Współczynnik regulacji jest więc większy przy dużym obciążeniu niż przy obciążeniu małym. Można to wywnioskować również z kształtu charakterystyk obiektu regulowanego i regulatora. Mimo to najczęściej wystarcza rozpatrywanie zlinearyzowanych obwodów regulacji. Zależnie od rodzaju postawionego zadania przeprowadza się obliczenia, stosując współczynniki wzmocnienia ważne w danym zakresie mocy, lub też dokonuje się obliczeń na warunki najbardziej niekorzystne. Graficzną konstrukcję charakterystyk regulowanych napędów stosuje się również w celach specjalnych, zwłaszcza do analizy pracy prostych napędów z małym wzmocnieniem obwodu zamkniętego, w których nieliniowości zaznaczają się bardzo wyraźnie.

Szczegóły strony www.napedy.ppp.pl:

Podlinkuj stronę www.napedy.ppp.pl:

falowniki

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 53 Odwiedziny googlebot 13

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Klimatyzatory Kraków »

    Nasza korporacja „Invest Bridge” zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem klimatyzacji na terenie Krakowa. Do wszystkich klientów podchodzimy profesjonalnie i indywidualnie, aby nawet najbardziej wybredni klienci byli szczęśliwi z naszej roboty. Posiadamy konkretne kompetencje dozorowe do obsługi, konserwacji, montażu i napraw urządzeń grzewczych oraz klimatyzacyjnych. Na naszej stronie internetowej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje i cenniki na temat: klimatyzacji, palników, kotłowni i dużo, dużo więcej. Szanujemy zainteresowanie kontrahentów dlatego na każde pytania odpowiadamy bez żadnych kłopotów.

    Data dodania: 28 02 2011 · szczegóły wpisu »
  • Kompresory powietrza Ingersoll Rand »

    Przedsiębiorstwo Ingersoll-Rand pracuje w branży od kilkunastu lat. Od lat firma para się wytwarzaniem takich maszyn jak sprężarki olejowe czy separatory wody. Oprócz stałej sprzedaży naszych niezawodnych urządzeń Ingersoll-Rand oferuje również całkowity serwis sprzedawanych produktów w całym kraju. Dokonujemy również całkowite remonty jak dodatkowo serwis urządzeń pozostałych firm. Zachęcamy na naszą witrynę internetową, gdzie można dokładniej przeglądnąć nasze produkty i skontaktować się z nami. Ingersoll-Rand to sprawdzona marka!

    Data dodania: 28 08 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    W zakresie prędkości kątowych silnik synchroniczny ma moment pulsujący i nie może sam ruszyć, konieczne jest więc stosowanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
    Silnik zaopatruje się w klatkę rozruchową, złożoną z prętów o małej przewodności w celu uzyskania dużego momentu rozruchowego. Pręty klatki rozruchowej rozmieszcza się w nabiegunnikach i łączy ze sobą pierścieniami. Silnik rusza asynchronicznie i po włączeniu wzbudzenia wpada w synchronizm. Zwykle przy rozruchu uzwojenie wzbudzenia jest zwarte rezystancją ok. dziesięciokrotnie większą niż rezystancja własna wzbudzenia i następuje normalne wzbudzanie maszyny dopiero w pobliżu synchronizmu. Powstający przy tym moment synchroniczny ułatwia wejście silnika w synchronizm.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    Wirnik ma dwa oddzielne uzwojenia klatkowe, których pręty leżą z reguły w górnej i dolnej części tych samych żłobków. Klatka zewnętrzna (rozruchowa) ma dużą rezystancję (pręty mosiężne) i małą reaktancję rozproszeniową; klatka wewnętrzna (klatka pracy) przeciwnie — małą rezystancję i dużą reaktancję rozproszeniową. Przy nieruchomym wirniku i przy małych prędkościach obrotowych prąd wirnika rozdziela się na obydwa uzwojenia w zależności od ich reaktancji rozproszeniowych, a w pobliżu synchronicznej prędkości obrotowej w zależności od ich rezystancji. Przy rozruchu silnik dwu klatkowy zachowuje się zatem jak silnik o dużej — a przy pracy w zakresie małych poślizgów jak silnik o małej rezystancji obwodu wirnika. Rozwija on duży początkowy moment rozruchowy i ma jednocześnie dużą sprawność. Z uwagi na te właściwości stosuje się go do napędów wymagających dużego momentu rozruchowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sklep falowniki Lenze »

    Z porównania charakterystyk mechanicznych przy różnych rodzajach wirnika silników o tej samej wielkości, tym samym prądzie i tych samych stratach w wirniku przy obciążeniu znamionowym widać, że powiększenie początkowego momentu rozruchowego silników z wypieraniem prądu przy niezmienionej sprawności i tym samym prądzie rozruchowym wiąże się ze zmniejszeniem momentu maksymalnego.
    Znamionowa sprawność silników trójfazowych z wirnikami klatkowymi zależy od wielkości maszyny i od znamionowej prędkości obrotowej (normy DIN—VDE 2650 i 2651).
    Zmiana liczby par biegunów jest prostą często stosowaną do silników klatkowych metodą regulacji prędkości obrotowej. Metoda ta opiera się na stopniowej zmianie synchronicznej prędkości obrotowej. Umożliwia ona uzyskanie za pomocą jednego silnika w sposób ekonomiczny do czterech stopni prędkości obrotowych.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Napędy prądu stałego »

    Najczęściej stosowany silnik dwubiegowy ma w stojanie jedno uzwojenie przełączalne lub dwa oddzielne uzwojenia. Silniki o więcej niż dwóch prędkościach obrotowych wykonuje się z jednym uzwojeniem przełączalnym i jednym zwykłym na trzy prędkości obrotowe, albo z dwoma uzwojeniami przełączalnymi na cztery prędkości obrotowe. Zmianę liczby biegunów małych silników przeprowadza się za pomocą przełącznika, większych za pomocą styczników. Jak można zauważyć przy przejściu od jednej prędkości obrotowej do drugiej przy powiększaniu liczby biegunów następuje hamowanie napędu wskutek występowania hamowania prądnicowego.

    Data dodania: 13 11 2014 · szczegóły wpisu »